Almost time to leave... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Stefanie Schulkes - WaarBenJij.nu Almost time to leave... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Stefanie Schulkes - WaarBenJij.nu

Almost time to leave...

Door: Stefanie Schulkes

Blijf op de hoogte en volg Stefanie

19 September 2013 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Morgen is het dan eindelijk zover: de auto wordt volgeladen en ik vertrek voor zes maanden naar Berlijn! Ik zit inmiddels in het derde jaar van mijn opleiding en hierbij heb ik de mogelijkheid om een semester in het buitenland te volgen. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op Berlijn.
Aangezien mijn koffers net dicht zijn (jaja met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen maar ze zijn dicht!), vond ik het nu wel eens tijd om een blog aan te maken. Op deze blog zal ik al mijn ervaringen van daar delen met jullie!
Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag en afscheid gevierd met vrienden en familie. Na nog een super verjaardag zelf te hebben gehad met 3 punten gepakt tijdens de wedstrijd, taart eten met iedereen en een enorm toffe avond in Brandpunt te hebben gehad (Shot dames 1, super bedankt :D), was het dan toch eindelijk tijd om alles in te gaan pakken in Nijmegen. Na de verhuizing was mijn kamer bij mijn ouders namelijk een grote bende en die moest duidelijk worden uitgezocht wilde ik überhaupt mijn koffers normaal kunnen vullen.
Nu dan eindelijk alles is gepakt en ik van iedereen afscheid heb genomen, is het vanavond nog een kwestie van lekker bank hangen met mijn ouders en zus, om vervolgens morgenvroeg de auto vol te laden en 6 uur richting onze Oosterburen te rijden. Mijn ouders zullen dit weekend nog blijven om nog een paar dagen Berlijn mee te pakken en mijn kamer in te richten. Ook al heb ik een gemeubileerde kamer, ik neem toch nog best wel wat extra's mee. Dat is toch voordeel van reizen met de auto.
Zodra ik een beetje gesettled ben daar, zien jullie wel weer een blog verschijnen! Voor nu alvast veel leesplezier voor de komende maanden ;)

Liefs Stefanie

  • 19 September 2013 - 19:27

    Teun Luining:

    Hai Stefanie,

    Ik wens je heel veel plezier en succes in Berlijn! Dat het een mooie en leuke ervaring mag worden en ik ben benieuwd naar de verhalen.

    Groeten van Teun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefanie

Mijn naam is Stefanie Schulkes, ben 20 jaar en studeer in Tilburg. Ik ga voor mijn studie International Business Administration 6 maanden in Berlijn studeren. Op deze manier wil ik iedereen op de hoogte houden van mijn verblijf daar.

Actief sinds 19 Sept. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 3655

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 31 Maart 2014

Exchange Berlijn

Landen bezocht: